پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

تکان دهنده ترین چیزی که غذای مورد علاقه خود را کشف کرده اید حاوی چیست؟

هات داگ مورد علاقه من دانمارک røde pølser (سوسیس قرمز) است. آنها به دلیل مسائل مربوط به رنگ آمیزی مواد غذایی در آمریکا هرگز در دسترس نبودند. من همیشه تصور می کردم که این به معنای وجود رنگ قرمز 5 پوند است.
بعد از اینکه سردبیر یک خبرنامه شد که به بیش از 10،000 نفر رسیده است ، بخشی از وظایف من بررسی مقاله علمی همکارم ، میکا بود. او یک قطعه عالی در مورد cochineal نوشت ، رنگ قرمز درخشان استخراج شده از اشکالات کاکتوس در مکزیک. این رنگ به حدی قدرتمند بود که به یک کالای مهم تجاری تبدیل شد.
فقط در چند ماه گذشته این سؤال برای من پیش آمد که استفاده از دانمارک از رنگ آمیزی مواد غذایی دریاچه کارمین (که شامل cochineal به عنوان یک رنگ دهنده) است محتمل ترین دلیل عدم وجود røde palser در آمریکا است.
  
و آیا شما آن را نمی دانید. یک جستجوی سریع امروز مشخص شد که در حقیقت ، دانمارک røde pølser ، از قرمز طبیعی 4 که حاوی cochineal است استفاده می کند. بنابراین ، به احتمال زیاد محدودیتهای آمریکایی در مورد ماده حشرات موجود در مواد غذایی مانع از ورود r belovedde pølser محبوب من می شود.
آنهایی که هرگز این طعم های کوچک لوله را چشیده اند ، هرگز اعتیاد خود را درک نخواهند کرد. مردم ، به معنای واقعی کلمه ، هواپیما را سوار می کنند و مستقیماً به نزدیکترین pølsevogn (واگن هات داگ) می روند تا برطرف شوند. وقتی در دانمارک ماندم ، صبحانه من معمولاً شامل نیمی از این مکنده ها بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد