پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

آیا تا به حال چیزی تهیه کرده اید که میهمانان از خوردن آن امتناع ورزند؟



یکبار اتفاق افتاد من به تازگی به ایتالیا نقل مکان کرده ام و کاملاً از غذای احتمالی ایتالیایی ها آگاه نبودم. اوضاع دردناک بود و چیزهای زیادی به من آموخت.
با تعهد فراوان و خوشبختانه موفق شدم اجاق گاز پخته شده بلژیکی را آماده کنم. یک ظرف ساده و ساده. غذای راحت با تعالی. اندام جوشانده شده در ژامبون پیچیده می شود و با بکامل پوشانده می شود. با پودر سوخاری پنیر و در فر پاشیده می شود. بوی خوبی داشت ، حتی مهمانان من هم چنین فکر می کردند.
  

اگر من به میهمانانم نمی گفتم چه چیزی را به آن ظرف می خوانیم ، آنها می خوردند و از آن لذت می بردند. "موش؟" واقعاً؟ البته واقعاً موش نیستند! اما یکی پس از دیگری کارد و چنگال خود را پایین آورده و بشقاب های آنها را دور می زنیم. حتی اگر من برای نجات اوضاع بسیار تلاش کردم ، اما خسارت وارد شده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد