پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

اگر شما یک کودک را به مدت 80 سال در یک اتاق نگه دارید و به او غذا و آب بدهید ، اما هیچ آموزش و ورزش نمی شود ، کودک چه می شود؟

من در مورد مواردی از این دست می آموزم اگرچه به اندازه 80 سال نباشد. یک دختر وجود داشت که از روزی که به مدت 13 سال به دنیا آمد ، در اتاقش نگه داشته شد. سوءاستفاده شدید و غفلت ، او را از نظر جسمی و روحی توسعه نیافته است.

وقتی دانشمندان او را مورد مطالعه قرار دادند ، آنها مهارتهایی را یافتند که او به سرعت یاد گرفت. او یاد گرفت که خیلی سریع با خودش قدم بزند. او همچنین یاد گرفت که خودش لباس بپوشد و حتی دوچرخه سوار کند. با این حال ، چیزهایی وجود دارد که یادگیری آن دشوار است. او در یادگیری یک زبان تلاش کرد. او تا 13 سالگی شروع به یادگیری صحبت کردن نکرد.
  
طبق روانشناسی و مطالعات زبانی ، دستیابی به زبان در سنین بسیار جوانی آغاز می شود. زبان حتی قبل از صحبت نوزادان از جایی شروع می شود که والدینشان در حال شنیدن صحبت و تلاش برای کپی کردن از طریق سگ زدن ، شروع می شوند. کودکان اولین کلمات خود را در سنین جوانی فرا می گیرند.


https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF

اگرچه او توانست چندین کلمه اساسی را بیاموزد ، اما تلاش کرد تا جملات و گفتار منسجم را از کلماتی که آموخته است تشکیل دهد. در نتیجه ، او از سنی که کودکان باید یک زبان را شروع کنند گذشته بود. او هرگز نمی توانست مانند یک انسان درست صحبت کند.

چیز دیگری که اتفاق افتاده است وضعیت روحی وی است. اگرچه او 13 ساله بود ، اما ذهن او بسیار جوانتر بود. توسعه نیافتگی وضعیت روحی او باعث شد که او در معرض ذهنی قرار گیرد و به زندگی در بیشتر زندگی کمک کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد