پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

آیا تا به حال در یک رستوران بوده اید که باعث شود بگویید "با من شوخی میکنید؟؟!" وقتی غذا را آوردند؟



یک بار ناهار را در رستورانی در خارج از پورتلند ، اورگان "خوردم. این قبل از مد روز شدن برای خوردن چیزهای سالم مانند سالاد بود. من در وقت استراحت ناهار بودم

به هر حال ، وقتی سفارش رسید ، من دو برابر کردم.

من: این چیست؟

پیشخدمت: ناهار شما.

من: اما من سالاد پرستاری سفارش دادم.

پیشخدمت: سالاد شماست.

من: نه اینطور نیست.

پیشخدمت: بله همین طور است.
  
من: نه اینطور نیست.

پیشخدمت: شما سالاد سفارش داده اید؟

من: (با اشاره به منو) ، اما این می گوید: "سالاد برنجی که شامل گوجه فرنگی ، هویج و سایر سبزیجات تازه روی تخت سبزیجات است." این چیزی نیست که من کردم.

پیشخدمت: بله همین طور است.

من: ببین دوستان ، اگر من می خواهم یک سر کاهو از کوه یخی با پانسمان در بالا ، من آن را خواسته ام. به من نشان دهید گوجه فرنگی ، هویج و سایر سبزیجات تازه کجا هستند.

پیشخدمت: اگر ما آنرا نوشتیم ، آن را رها خواهید کرد؟



منبع: https://www.quora.com/Have-you-ever-been-to-a-restaurant-that-made-you-say-you-have-got-to-be-kidding-me-when-they-brought-out-the-food

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد