پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

پرسش و پاسخ در مورد همه چیز

هرآنچه میخواهید بدانید

دختر 12 ساله من چاق است. چگونه می توانم با جدیت به او بگویم که قصد داریم او را به رژیم غذایی برسانیم؟

من یک متخصص اطفال هستم.
یک روز یک مادر دختر 12 سال چاق خود را آورد. او را در رژیم غذایی می خواست. دختر خیلی چاق بود. بیش از 200 پوند
بنابراین ، البته ، من او را به رژیم غذایی قرار دادم. در تمام صحبت های مربوط به دیابت نوع 2 گذشت ، او را به یک تمرین ورزشی قرار داد و آزمایشگاه خود را انجام داد.
او برای بررسی وزن وارد می شد.
به نظر نمی رسید که تمام رژیم های غذایی تفاوت زیادی ایجاد کند.
دفعه بعد که او آمد ، به محض اینکه وارد اتاق شدم ، اشک ریخت.
احساس افتضاحی کردم ...
از آن پس به بعد در هر ملاقات او را وزن نکردم.
  
من تأکید بر یک سبک زندگی سالم است. من بر ورزش تأکید کردم. پیاده روی به جای اتوبوس ، پیاده شدن از اتوبوس زودتر ، پیاده شدن از اتوبوس و گشت و گذار ، پیاده روی در دریاچه مونتبلو هر هفته ، پیاده روی بولینگ ، غلت زدن ، اسکیت روی یخ در زمستان و مواردی از این دست.

یادگیری حرکات ورزشی.
آموزش طرز تهیه آشپزی با مادر. به دنبال دستور العمل ها و منوهای سالم می گردید.
فکر می کنم تمرکز بیشتر روی سبک زندگی است نه وزن. وزن یخ زدن روی کیک (به اصطلاح صحبت کردن) از یک سبک زندگی سالم است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد